معجون کندوک VIP تقویت جنسی آقایان 1800 گرم

معجون کندوک VIP تقویت جنسی آقایان 1800 گرم

 یک محصول فوق العاده برای درمان مشکلات آقایان است . ناباروری ، سرد مزاجی ، زود انزالی و نعوظ در مردان می تواند بسیار آزار دهنده باشد و سالانه بسیاری از مردان به این مشکلات دچار می شوند . در ترکیبات معجون سوپر ویژه به مقدار بسیار زیادی ریشه جنسینگ ، 5 گیاه پاکستان و هندی ، 60 گرم ژل رویال ، گرده گل هفت رنگ و عسل طبیعی وجود دارد که به سرعت تاثیرات خود را در بدن نشان می دهد . خرید معجون سوپر ویژه کندوک آقایان برای مشکلات ناباروری می تواند بهترین محصول باشد و میل جنسی را افزایش می دهد . در ادامه مقاله بیشتر با تاثیرات معجزه آسا معجون سوپر ویژه کندوک آشنا خواهیم شد .

چرا معجون VIP می تواند برای تقویت قوای جنسی مفید باشد ؟!

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا معجون سوپر ویژه می تواند برای تقویت قوای جنسی و سرد مزاجی مفید باشد ؟ ژل رویال یکی از اصلی ترین و مهمترین ماده در این ترکیب است . ژل رویال تاثیر مستقیمی در درمان مشکلات مردانه دارد و بسیاری از مشکلات را به راحتی درمان می کند . 60 گرم رویال ژل می تواند آخرین دوز و قوی ترین دوز برای درمان مشکلات ناباروری باشد . مشکلات ناباروری معمولا با رژیم غذایی نامناسب و عدم تحرکات روزانه اتفاق می افتد و در آقایان این مشکلات از سن 40 سالگی شروع می شود .

ژل رویال یک ماده تستسترون ساز بوده و به شدت در افزایش و تقویت اسپرم ها تاثیر می گذارد . تنها تفاوت معجون کندوک VIP تقویت جنسی آقایان 1800 گرم با معجون تقویت کننده قوای جنسی در میزان موادی است که در معجون ها به کار برده می شود . هردو این محصولات می توانند در تقویت قوای جنسی مفید باشند ، اما در معجون ویژه از مقدار بسیاری زیادی مواد تقویت کننده استفاده شده است که تاثیرات بلند مدتی نسبت به معجون ساده دارد .

خواص معجون کندوک VIP تقویت جنسی آقایان 1800 گرم

یکی از بهترین محصولاتی که می تواند در تقویت قوای جنسی آقایان مفید باشد ، معجون کندوک VIP تقویت جنسی آقایان 1800 گرم است که مشکلات ایجاد شده در بین زوجین را در کوتاه ترین زمان برطرف می کند و آرامش را به خانواده ها باز میگرداند . ژل رویال اصیل دارای یک ماده فوق العاده تاثیر گذار برای آقایان است و می تواند یک تنه بسیاری از مشکلات مردان را درمان کند . کافی است بعد از خرید معجون کندوک VIP تقویت جنسی آقایان 1800 گرم، آن را به صورت مرتب و اصولی مصرف کنید تا بتوانید تاثیرات فوق العاده آن را در کوتاه مدت مشاهده نمایید . یکی از اصلی ترین الزامات برای باروری آقایان ، تقویت اسپرم ها هستند . تقویت اسپرم در مردان شامل مواردی همچون ، بارور بودن اسپرم ، شکستگی اسپرم ، تعداد و میزان تحرک اسپرم ها می باشد . به جرعت می توانیم به شما بگوییم ، معجون سوپر ویژه کندوک آقایان می تواند بر تقویت و افزایش اسپرم ها تاثیر بگذارد . از مهمترین خواص ژل رویال عبارتند از :

معجون کندوک تقویت بدن VIP ویژه آقایان 1800 گرم

3,590,000 تومان

فقط 4 عدد در انبار موجود است

محصول مورد نظر شما به سبد خرید اضافه شد
توضیحات

چند نمونه از رضایتمندی مشتریان

پلی لیست

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 1

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 2

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 3

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 4

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 5

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 6

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 7

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 7

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 9

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 10

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 11

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 12

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 13

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 14

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 15

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 16

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 17

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 18

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 19

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 20

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 21

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 22

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 23

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 24

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 25

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 26

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 27

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 28

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 29

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 30

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 31

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 32

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 33

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 34

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 35

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 36

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 37

 

رضایتمندی مشتریان کندوک 38

متاسفانه سبک تغذیه‌ی نامناسب، استفاده‌ کردن از غذاهای حاضری،فست‌فودها و وجود اضطراب و تنشی که در جامعه و زندگی‌ها وجود داره باعث بهم ریختگی هورمون‌ آقایون میشه. هم موضوع سردی بدن و سردی مغز رو به همراه داره که بدن رو به سمت مشکلات بیشتر میکشونه و بدن آقایون دیگه نمیتونه قدرتی داشته باشه نه قدرت جسمی نه قدرت جنسی که در ادامه خواهیم به صورت کامل شما را با نحوه رفع این مشکل آشنا کنیم.

سردی بدن باعث غلظت خون میشه، افراد دچار چاقی وزن میشن ،شکم و پهلو میارن! بدن رفته رفته تنبل‌تر میشه،چون خون غلیظه مفاصل بدن سرد میشه استخوان درد پا درد شروع میشه ،به اندام‌های جنسی خون کافی نمیرسه اختلال نعوظ شروع میشه از همه مهمتر چون مغز سرد شده زود جوش میارید، عصبانی میشید و از کوره در میرید همواره حالت روحی پر استرسی رو دارید و استرس و اضطراب هیچ وقت نمیذاره شما در رابطه آرامش داشته باشید همچنین ریلکس نیستید اعتماد به نفس کاهش پیدا میکنه و همین میتونه علت اصلی زود انزالی آقایون باشه!

راهکاری که برای حل این موضوع و مسئله وجود داره چیه!!؟

در مرحله اول شما باید بدونید که چه کارهای باعث بهم ریختگی هورمون‌ها میشه و چه کارهای باعث تنظیم این هرمون‌ها میشه!

مجموعه کندوک بعد از ۳ سال تحقیق شبانه روزی روی خوراکی‌ها و تغذیه‌های کاهنده میل جنسی و خوراکی ‌های افزایش دهنده‌ی میل جنسی همه‌ی اونها رو لیست کرده و بصورت بروشور آماده کرده که به همراه سفارش معجون کندوک برای شما ارسال میشه تا آگاهانه خوراک روزانه خودتون رو انتخاب کنید تا عادتهای سالم غذایی برای خود بسازید.

خوب حالا بیایید باهم مشکلات جنسی که برای آقایون بوجود میاد رو تحلیل و بررسی کنیم

کم میلی و بی میلی جنسی…

اختلال نعوظ…

زود انزالی….

ناباروری آقایان

دمه دستی ترین راهکار برای حل این مشکل قرص واسپری شیمیاییه و حتی بعضا مشاهده میشه افراد میان از شیره و تریاک استفاده میکنن و متاسفانه آلوده به مواد میشن و مشکلی بر مشکلاتشون اضافه میشه!! قرص شیمیایی یا مواد مخدر عوارض جبران ناپذیری برای بدن داره  که برای هیچ کس پوشیده نیست!

تاری دید ،سرگیجه سردرد،پاره شدن مویرگ‌های مغز ،احتمال سکته‌های قلبی و مغزی،افسردگی بعد از رابطه،سستی و لرز گرفتن بدن،گرگرفتگی حین رابطه و احتمال بوجود اومدن فشار خون از جمله عوارض قرص و داروی شیمیاییه که میتونه سلامتی شما رو نابود کنه و به مرور زمان به سمت خاموشی کامل ببره

ما در مجموعه کندوک بعد از ۳سال تحقیق شبانه روزی و همکاری با استاتید تراز اول طب سنتی کشورمون به فرمول ساخت معجون کندوک رسیدیم

که به لطف خدا در زمینه‌ی سلامتی بدن و رفع اختلال و مشکلات جنسی در سطح کشور انقلاب کرد و نتایج شگفت انگیزی براش ثبت شد

معجون تقویت بدن vip آقایان کندوک از ۹تا ماده کمیاب و صدرصد طبیعی و خالص تشکیل میشه که تمام مواد برای تقویت بدن و تحریک و قوت نیروی جنسی معرکست و بدن شما رو بمب بمب میکنه و نمیذاره بدنتو کم بیاره و شما میتونید تجربه‌ی داشتن یک رابطه‌ی سالم و طبیعی رو بچشید

خلط پشت حلق و سردی معده چطوری با معجون کندوک درمان میشه؟

عمده افرادی که به سردی بدن و سردی مغز دچارن مشکلاتی مثل خلط پشت حلق براشون ایجاد میشه که این مشکل به سردی معده بر می گرده. سردی معده می تونه باعث ایجاد چاقی دور شکم و پهلو حتی در افراد لاغر اندام بشه و می تواند منجر به نفخ شدید معده، وردم و التهاب معده،خلط پشت حلق یا بلغم بشه. ایجاد خلط پشت حلق می تونه خیلی آزاردهنده باشه و خیلی از افراد دچار حالت تهوع شوند که مجموعه کندوک با طراحی و ساخت معجون تقویتی کندوک سردی معده رو برطرف میکنه و باعث میشه مشکلاتی که در اثر سردی معده براتون ایجاد شده کامل برطرف بشه.

خیلی ها میگن از وقتی به سردی دچار شدیم دست و پاهامون سرد میشه و مور مور میکنه می خوام بهتون بگم دلیل این موضوع چیه!

سردی بدن باعث میشه مغرتون سرد بشه و جریان خون در بدنتون کمتر بشه و همین موضوع باعث میشه خون به قسمت های دورتر بدن مثل دست و پاها نرسه و این قسمت ها از بدن که ممکنه حتی در فصل های گرم مثل تابستان بدنتان سرد بشه و احساس سرما کنید. معجون تقویت بدن vip آقایان کندوک با 9 ماده ای که داره سردی مغز رو می گیره و خون رو به همه قسمت های بدن می رسونه و باعث میشه سردی دست و پاهاتون برطرف بشه.

من همین جا اعلام میکنم معجون کندوک هیچ جایی دیگه‌ی در ایران نیست ! فرمول و مواد اختصاصی داره که متعلق به مجموعه کندوک می باشید

  •       مواد معجون تقویت بدن vip آقایان کندوک شامل عسل کنار ممتاز معروف به عسل جنسی
  •       ۵گیاه تقویتی که از هند و پاکستان میاد آسیابش میکنیم به معجون کندوک اضافه میشه همین ۵گیاه قدرتش صدبرابر قرص شیمیاییه باعث  آرامش روان میشه ،خونسازه و بشدت  محرک نیروی جنسیه آقایونه
  •       ژل رویال اصیل ایرانی معروف به اکسیر جوانی ۶۰گرم به معجون کندوک ۱۸۰۰گرمی اضافه میشه ژل رویال باعث بالا رفتن سطح تستسترون هورمون مردانه میشه ،اسپرم سازه ،از مرگ و کم تحرکی اسپرم جلوگیری میکنه و باعث درمان ناباروری آقایان هم میشه
  •       جینسینگ سرخ و سفید اصل کره‌ی دوتا ماده  فوق‌العاده قوی برای بالا بردن قدرت نعوظ و درمان مشکلات جنسیه که آسیاب شدش به معجون کندوک اضافه میشه
  •       گرده گل ۷ رنگ بهاره معروف به خاویار گیاهی دیگر ماده‌ی پرقدرتی هست که به معجون کندوک اضافه میشه
  •       گرده گل درمانگر کم خونیه،برای مشکلات پروستاتی معرکست پروتئین بالای داره برای ورزشکارا حیاتیه که آسیاب میکنیم و طبق فرمول اصلی معجون کندوک بهش اضافه میشه.

البته این مورد را هم اضافه کنیم که ترکیبات معجون تقویت بدن vip بانوان کندوک و ومخصوص دیابتی را با هم فرق می کند و در هر کدام از آنها از عسل های جداگانه و دیگر مواد استفاده شده است.

ما برای شما یک بمب تقویتیه همه چی تموم درست کردیم که هم کمک میکنه قدرت بدنی فوق‌العاده بالای داشته باشید هم اینکه کاملا طبیعی مشکلات جنسی خودتون از جمله زود انزالی، کم میلی جنسی و ناباروری رو درمان کنید. البته این مورد را هم اضافه کنیم که این معجون یک معجون تقویت نعوظ خوب است و می تواند اختلات نعوظ شما را به خوبی رفع نماید.

فقط کافیه ۳ ماه معجون تقویت بدن vip آقایان کندوک ۱۸۰۰گرمی رو تهیه کنید و متعهد باشید به نکات داخل بروشور تا معجزه‌ی واقعی رو ببینید و طعم بهشت رو بچشید.

سوالات متداول درباره معجون

دوره مصرف به چه شکل می‌باشد؟

پیشنهاد ما به شما معجون 1 کیلو و 800 گرمیه تا بتونید 2 تا 3 ماه از معجون کندوک استفاده کنید و بدنتون رو بالا بکشید و مواد مغذی و معدنی ، ویتامین ها و املاح بدنتون رو جبران کنید بعد از اون می‌تونید معجون رو در سبد غذایتون داشته باشید و هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

اثرات معجون دائمی است یا موقت؟

معجون کندوک یک ماده تقویتی هست که بدنتون رو تقویت می‌کنه و هر موقع که بدنتون ضعیف بود، کسل بود، بیحال بود یا قدرت و توان جسمی و جنسی رو نداشت می‌توانید از معجون استفاده کنید و چون بدن انسان به صورت متداوم در حال سوخت و ساز می‌باشد و ما با موادی که مصرف می‌کنیم ورودی به بدنمون میدیم و از طریق wc هم دفع می‌شه پس مدام باید بهش تغذیه مناسب رو برسونیم. شما نمی‌تونید به ماشینی که ازش استفاده می‌کنید یکبار بنزین بزنید و به صورت همیشگی از اون استفاده کنید بدن انسان که بسیار حساسه مدام باید بهش رسیدگی بشه معجون ما هم تقویتیه و هر موقع که به اون نیاز داشتید می‌تونید ازش استفاده کنید.

داخل معجون ها از دارو یا مواد شیمیایی استفاده می‌‎کنید؟

معجون های ما به قدری قوی و قدرتمنداند و جوابدهی عالی دارند برخی از افراد احساس می‌کنند که داخل معجون ها از قرص یا دارو یا مواد شیمیایی استفاده شده در صورتی که کمیاب ترین مواد و طبیعی ترین مواد رو ما  داخل معجون هامون استفاده می‌کنیم که پنج تا گیاه تقویتی از هند و پاکستان تهیه می‌کنیم و قدرتی خارق العاده به معجون ما می‌دهند که اثر آن صد برابر قرص ها و دارو های شیمیایی می‌باشد. ما متعهد هستیم به سلامتی افرادی که از مجموعه کندوک محصول تهیه می‌کنند و کاربران قدیمی که ما را می‌شناسند می‌دونند که اولویت اول ما اصالت محصولاتمون و کمیاب بودن اونهاست و ما صد در صد محصولاتمون طبیعی می‌باشد.

مناسب ترین زمانی که باید معجون استفاده بشه و مقدار مصرف آن چقدر است؟

در حالت کلی زمانی که بدنتون احتیاج داشت از معجون استفاده کنید ما پیشنهاد می‌کنیم در روز های عادی زمانی که احساس کسلی و بیحالی کردید می‌تونید یک قاشق چای خوری تا مربا خوری ازش استفاده کنید بهترین زمان مصرف صبح ناشتا و شب قبل از خواب می‌باشد و در روز های رابطه نیز هم یک ساعت قبل از رابطه می‌تونید یک قاشق غذاخوری میل کنید یا بلافاصله بعد از رابطه یک قاشق غذاخوری دیگر میل کنید یا اینکه در روز رابطه شیر موز درست کنید بعد بیاید داخلش سه تا چهار خرما بریزید و قبل از رابطه یک لیوان و بعد از رابطه نیز یک لیوان را نوش جان کنید.

شیوه نگهداری معجون ها به چه شکل می‌باشد؟

شما معجون هاتون رو حتما قبل از مصرف هم بزنید تا یک دست بشه بعد اینکه داخل کابینت آشپزخانه می‌تونید قرار بدید و هر زمان که نیاز داشتید استفاده کنید اگر خواستید طولانی مدت نگه دارید بالای پنج ماه می‌تونید داخل یخچال نیز قرار بدید.

نمایی از معجون کندوک

عکس رضایتمندی مشتریان

photo_2_2023-06-07_17-06-21
photo_۲۰۲۲-۱۲-۲۶_۱۶-۱۰-۵۸
photo_۲۰۲۲-۱۲-۲۶_۱۶-۰۹-۳۷
photo_4_2023-06-07_17-05-44
photo_6_2023-06-07_17-06-12
4BBDE01B-188A-4BD1-B0E3-0FA6DA1D6451
photo_4_2023-06-07_17-06-12
photo_1_2023-06-07_17-00-26
511E96D4-0544-4954-9FD1-678716FBF66E
photo_2_2023-06-07_17-06-00
photo_11_2023-06-07_17-00-26
photo_3_2023-06-07_17-00-26
photo_5_2023-06-07_17-05-44
photo_5_2023-06-07_17-06-00
photo_5_2023-06-07_17-06-12
photo_6_2023-06-07_17-05-44
photo_7_2023-06-07_17-05-44
photo_9_2023-06-07_17-05-44
photo_10_2023-06-07_17-00-26
photo_11_2023-06-07_17-06-12
photo_1_2023-06-07_17-06-00
F73E9A03-1B7B-4B70-B4A9-4392CF839D2C
IMG_4898
photo_1_2023-06-07_17-05-44
photo_1_2023-06-07_17-06-21
photo_2_2023-06-07_17-05-44
photo_2_2023-06-07_17-06-12

 

توضیحات تکمیلی
وزن 1800 کیلوگرم
وزن

1800 گرم

ترکیبات

100 گرم گرده گل هفت رنگ بهاره

,

60 گرم ژل رویال

,

80 گرم جنسینگ سرخ و سفید

,

پنج گیاه تقویتی هند و پاکستان 200 گرم

,

عسل کنار بوشهر

مناسب برای

آقایان

خاصیت

تقویت قوای جنسی آقایان

برگه ضمانت

دارد

طریقه مصرف

یک قاشق غذا خوری صبح ناشتا و شب قبل از خواب ( روزهای عادی یک قاشق تا دو قاشق مربا خوری و روز رابطه یک قاشق غذا خوری قبل رابطه + یک قاشق هم بلافاصله بعد رابطه )

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معجون کندوک تقویت بدن VIP ویژه آقایان 1800 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید
معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن)
معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن) معده و مغزتو گرم کن با بمب کندوک! (کلیک کن)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

ارتباط با مجموعه کندوک