مقالات

خواص و کاربرد عسل طبیعی برای درمان آلزایمر

خواص و کاربرد عسل طبیعی برای درمان آلزایمر

مهمترین و حساس ترین عضو بدن مغز است . آلزایمر یک بیماری مربوط به سیستم مغز و اعصاب انسان می باشد ، که به آن زوال عقل نیز می گویند . این بیماری بسیاری از خاطرات کوتاه مدت و بلند مدت را از ذهن پاک می کند و بیمار دیگر خاطرات خود را به یاد نمی آورد . بیماری آلزایمر یهویی اتفاق نمی افتد ، بلکه در ابتدا نشانه هایی همچون از دست دادن قدرت تکلم را از خود نشان می دهد و بعدا شدیدتر می شود . درمان پزشکی مشخصی برای درمان آلزایمر کشف نشده است ، اما طب سنتی می تواند آلزایمر را درمان کند و یا از به وجود آمدن این بیماری جلوگیری نماید .

افراد قبل از اینکه دچار بیماری های مغذی شوند ، باید با تغییر رژیم غذایی از آلزایمر پیشگیری کنند . تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی می توانند از به وجود آمدن بسیاری از بیماری ها جلوگیری نمایند . عسل طبیعی یک ماده غذایی مغذی است، که مصرف آن در جوانی و میان سالی توانسته در تقویت مغز و قلب بسیار مفید باشد .

خواص عسل طبیعی برای مغز

طبق تحقیقاتی که توسط پزشکان انجام شده ، نتایج نشان می دهند که عسل طبیعی می تواند ، در درمان بسیاری از بیماری های مغز و اعصاب تاثیر بگذارد و این علم به اثبات پزشکی نیز رسیده است . عسل طبیعی حاوی آنزیم ها ، خاصیت ضد میکروبی و باکتریایی ، فسفات ، پروتئین ، مواد معدنی ، ویتامین های B و C ، کلسیم ، آهن ، سدیم ، کربوهیدرات ، گلوکز ، فروکتوز ، پتاسیم و سایر مواد مغذی می باشد . این مواد مغذی و ویتامین ها می توانند در تقویت مغز و حافظه بسیار تاثیرگذارباشند . افرادی که در رژیم غذایی خود از عسل طبیعی استفاده کرده اند ، از بیماری هایی همچون آلزایمر ، پارکینسون و اختلالات مغذی رهایی یافته اند . در ادامه به مهمترین خواص عسل طبیعی برای مغز می پردازیم .

تقویت حافظه

عسل طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان ، مواد مغذی و ویتامین است ، به همین علت می تواند تاثیر مستقیم روی افزایش هوش و حافظه بگذارد . با مصرف مرتب عسل طبیعی می توانید از آلزایمر در دوران پیری خداحافظی کنید . صبح به صورت ناشتا 2 قاشق عسل مصرف نمایید تا در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات فوق العاده عسل طبیعی باشید .

درمان پارکینسون

امروزه پارکینسون به عنوان یک بیماری شایع اعصاب و مغز به شمار می رود . این بیماری در عملکرد مغز اختلال ایجاد خواهد کرد و کاری می کند پیام های مغز با تاخیر به اعضای بدن منتقل شوند . بیماری پارکینسون بیشتر در افراد مسن اتفاق می افتد ، زیرا دوپامین مغز به مرور زمان کاهش می یابد . افراد مسن باید از مصرف نمک ، غذاهای چرب و قندهای مصنوعی خودداری کنند و عسل طبیعی را که یک قند طبیعی و سرشار از ویتامین است را جایگزین قند مصنوعی نمایند . شکر و قندی که روی سفره صبحانه می گذارید را حذف کنید ، برای شیرین کردن چای و قهوه ، عسل را جایگزین نمایید .

درمان افسردگی و اضطراب

بسیاری از افراد در سن میان سالی و پیری دچار افسردگی می شوند . بدن انسان برای تولید انرژی و رفع افسردگی نیاز به سوخت و ساز دارد . برای سوخت و ساز بدن از قندهای ذخیره شده در بافت های ماهیچه استفاده می کند و انرژی تولید می کند . اگر احساس می کنید درگیر افسردگی ، استرس و اضطراب هستید یا بسیار زیاد عصبانی می شوید بهتر است روزانه قبل از میل صبحانه یک الی دو قاشق عسل مصرف نمایید .

خرید عسل طبیعی

عسل طبیعی می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد اما اگر به دنبال یک عسل طبیعی خاص و فوق العاده برای تقویت بدن و حافظه خود هستید ، ما به شما عسل 5 مغز کندوک را معرفی می کنیم . این عسل دارای مغز 5 خشکبار است که به عنوان یک معجون مقوی می تواند در تقویت حافظه و بهبود حافظه کوتاه مدت ، اعصاب ، فشار خون ، تقویت استخوان ها، دیابت و … بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

اگر شما به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید عسل طبیعی هستید ، می توانید آن را از کندوک خریداری نمایید . ضمانت اصل بودن عسل فروشگاه اینترنتی کندوک مورد تایید آزمایشگاه های عسل و غذا و دارو قرار گرفته است . محصولات عسل کندوک به علت اصل و طبیعی بودن آن هر سال طرفداران بسیار زیادی پیدا می کند ، شما نیز می توانید با خرید عسل طبیعی اصل کندوک ، سلامتی خود و دیگر اعضای خانواده را تضمین کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =