مقالات

خواص بی نظیر عسل چهار مغز

خواص بی نظیر عسل چهار مغز

عسل یکی از مواد غذایی است که در سفره صبحانه ما ایرانیان از آن استقبال زیادی می شود و معمولا در بسیاری از خانه ها همیشه عسل وجود دارد و به عنوان مواد غذایی از آن استفاده می شود. افرادی که از عسل طبیعی به صورت مداوم استفاده می کنند همیشه بدنی سالم و سرحال دارند و از بسیاری از بیماری ها دور هستند.

عسل می تواند با مواد دیگری ترکیب شود و خواص آن دوچندان شود به عنوان مثال می توان به ترکیب : عسل با سیاه دانه، عسل چهر مغز و… اشاره کرد که می توان عسل پر خاصیت را با چندین مواد پر خاصیت دیگر ترکیب کرد و به عنوان یک معجون از آن استفاده کرد و سلامتی بدن خود را تامین کرد .

فواید عسل برای سلامتی | عسل طبیعی

عسل از گذشته تا به امروزه علاوه بر خاصیت غذایی که دارد به عنوان یک ماده شفا بخش سنتی نیز از آن استفاده شده است و امروزه نیز هم به تنهایی هم به صورت ترکیب با مواد دیگر برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود .

عسل به صورت موضعی با ترکیب آن با مواد دیگر مثل ژل رویال و یا به تنهایی به عنوان یک ماسک طبیعی برای پوست استفاده می شود که می تواند جای زخم و سوختگی را از بین ببرد. خیلی از افراد برای از بین بردن جای زخم و سوختگی خود از پماد های گران قیمت استفاده می کنند درحالی که با پرخاصیت ترین ماده ای که در خانه همه موجود است می توان این مشکل را برطرف کرد.

عسل طبیعی در طب سنتی برای درمان مشکلات جنسی ، بیماری های گوارشی و تنفسی از آن استفاده های زیادی می شود. با کمی مطالعه در مورد عسل و ترکیبات موجود از آن می توانید از این معجون های پر خاصیت استفاده کنید و سلامتی خود را تامین کنید.

یکی از مهم ترین و خوش مزه ترین این ترکیبات عسل چهار مغز است که از ترکیب عسل طبیعی با چهار مغز : گردو، بادام، پسته،بادام هندی ساحته می شود و با ترکیب این همه مواد پرخاصیت بمب انرژی و سلامتی ساخته می شود .

آشنایی با خواص چهار مغز ترکیب شده با عسل

در این معجون علاوه بر عسل طبیعی از مغز پسته، گردو، بادام، بادام هندی استفاده شده است و هر کدام از آنها دارای خواص منحصر به فرد خود می باشد و با ترکیب آنها با یکدیگر باعث چندین برابر شدن خواص این مواد می شود که در این مطلب قصد پرداختن به این موضوع را داریم.

خواص گردو | با آلزایمر خداحافظی کن !

گردو یکی از چهار مغز موجود در عسل چهار مغز می باشد و با داشتم امگا 3 در ساختار خود به تقویت حافظه کمک شایانی می کند و مانع از ایجاد آلزایمر و فراموشی می شود. بعضی از افراد دارای حافظه ضعیف هستند و فراموش کار هستند که برای این افراد بهترین گزینه استفاده از گردو و یا ترکیباتی است که در آنها گردو وجود دارد چون می تواند به تقویت حافظه شما کمک بسیار زیادی بکند.

این مغز علاوه بر تقویت حافظه به درمان بیماری هایی همچون : میگرن، استرس ، بیماری های قلبی ، تنظیم سوخت و ساز بدن و… کمک می کند . افرادی که به این بیماری ها دچار شده اند می توانند با مصرف این معجون آن را از بین ببرند و برای افراد دیگر حکم پیشگیری از این بیماری را دارد و از ایجاد این بیماری قبل از به وجود آمدن جلوگیری می کند.

همچنین گردو در ساختار خود دارای فیبر است و فیبر به روند فعالیت روده کمک می کند و باعث می شود دفع توسط روده بهتر انجام شود . پس گردو یکی از مهم ترین و پرخاصیت ترین مغز های موجود در این نوع معجون است و نباید از آن غافل شد.

آشنایی با خواص مغز پسته

پسته یکی از مغزهایی است که به دلیل داشتن مقدار زیادی آهن در ساختار خود به درمان کم خونی کمک زیادی می کند و همچنین از پسته برای تقویت بینایی ، تقویت معده و درمان سرفه استفاده زیادی می شود.

لازم به ذکر است که از این مغزها در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده های زیادی می شود و استفاده همه آنها در این معجون می تواند به سلامتی بدن شما کمک زیادی بکند.

مصرف پسته می تواند برای درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی نیز مفید باشد پس سعی کنید در صورت استفاده از معجون عسل چهار مغز حتما از پسته استفاده کنید و به خواص بی نظیر آن بیافزایید.

خواص مغز بادام | ضد پیری

بادام یکی از انواع مغزهاست که به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان در ساختار خود می تواند از پیری زودرس، آلزایمر و انواع سرطان جلوگیری کند . سعی کنید برای تقویت حافظه ، افزایش انرژی از این مغز حتما در ترکیب خود استفاده کنید .

همچنین بادام به تنظیم فشار خون و قند خون کمک بسیار زیادی می کند . فشار خون و قند خون یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد از آن رنج می برند که با استفاده از بادام می تواند به راحتی آن ها را کنترل کرد.

خواص مغز بادام هندی + درمان کم خونی

این دانه لوبیایی شکل و خوش مزه به دلیل داشتن مس به همراه آهن می تواند به تولید هموگلوبین کمک کند و از کم خونی جلوگیری کند. افرادی که به کم خونی دچار هستند همیشه عوارضی همچون : سردرد، سرگیجه، رنگ پریده گی و… مواجه هستند که با استفاده از این مغز در این معجون شگفت انگیز می تواند به کم خونی پایان داد .

این مغر دارای مواد معدنی ، انواع پروتئین ، مس ، منیزیم ، فسفر و… می باشد و استفاده از آن در عسل چهار مغز می تواند برای سلامتی و تقویت بدن بسیار مفید واقع شود.

شرط اصلی جوابدهی این معجون

یکی از مهم ترین نکاتی که در استفاده از عسل چهار مغز و بهره بدن از خواص بی نظیر آن استفاده از عسل کاملا طبیعی می باشد تا بتوانید از خواص کامل عسل طبیعی به همراه این چهار مغز بهره مند شوید.

عسل طبیعی به همراه این مغرها بمب انرژی و سلامتی را می سازد که برای بهره بردن از این خواص به عسل کاملا طبیعی نیاز دارید پس سعی کنید برای استفاده از عسل چهار مغز با کمی تحقیق فروشگاهی معتبر مثل کندوک را پیدا کنید و عسل چهار مغز خود را به صورت آماده با عسل کاملا طبیعی خریداری کنید و استفاده کنید .

اگر به دنبال معجونی شگفت انگیز و طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری های خود هستید بهترین انتخاب استفاده از عسل چهار مغز کندوک است که از مواد کاملا طبیعی و پر خاصیت در تهیه آن استفاده شده است. اگر قصد خرید عسل پنچ مغز را دارید می توانید روی این کلمه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =