مقالات

ژل رویال چیست ؟

ژل رویال چیست ؟

شاید شما زیاد در مورد خواص ژل رویال برای درمان بیماری هایی همچون دیابت ، سرطان ، ام اس ، مشکلات پوستی و بیماری های قلبی و عروقی شنیده باشید و کنجکاوید تا بدانید ژل رویال چیست ؟ و ژل رویال چه خواصی برای سلامتی بدن دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا با یک نگاه علمی و دقیق به بررسی سوالات بپردازیم.

ژل رویال که به آن شاه انگبین، ژل سلطنتی و رویال ژل نیز گفته می‌شود، در کنار گرده گل و عسل از مهمترین محصولات زنبور عسل به شمار می ‌رود. شاه انگبین خواص بی ‌نظیری از نظر درمانی ، تقویتی و زیبایی دارد. ژل رویال چیست ؟ زنبورعسل ژل رویال را به دو دلیل تولید می‌ کند. ژل رویال ماده‌ی غذایی اصلی برای پرورش لاروها است و لاروها تا 3 روز اجازه دارند از این ماده مقوی تغذیه کنند و دلیل دوم این است که غذای اصلی ملکه زنبورعسل تا آخر عمر همین ژل سلطنتی است. شاید این موضوع کمی عجیب بنظر برسد، اما لاروها پس از 3 روز مصرف رویال ژل به زنبور کارگر تبدیل می‌شوند و لارو‌هایی که ملکه هستند تا ۵ روز از آن تغذیه می کنند و به زنبور ملکه بالغ تبدیل می‌شوند. ملکه با وجود این که در در طول روز بیش از 2000 تخم‌ می‌گذارد، اما باز هم عمر بسیار بیشتری نسبت به زنبورهای کارگر دارد. زنبور کارگر حدود 60 روز زندگی می کند ، اما ملکه می تواند تا 7 سال زنده بماند .

ژل رویال چیست و محصولات حاوی ژل رویال

معجون تقویت کننده ی جنسی خانم ها

یکی از محصولات زنبورعسل که حاوی ژل رویال است ، معجون تقویت کننده قوای جنسی خانم ها است . رویال ژل به راحتی می تواند مشکلات بی میلی جنسی ایجاد شده در خانم ها را برطرف نماید و آرامش را به زوجین باز میگرداند . این معجون یک ترکیب بینظیر برای خانوم ها است و می تواند یک تنه بسیاری از مشکلات خانوم ها را در دوران یائسگی برطرف نماید . کافی است بعد از خرید معجون تقویت کننده ی جنسی خانم ها آن را به صورت مرتب و به میزان کافی مصرف کنید تا بتوانید تاثیرات فوق العاده آن را در زمان کوتاهی مشاهده نمایید . از مهمترین تاثیرات معجون تقویت کننده جنسی خانم ها حاوی ژل رویال می تواند به افزایش میل جنسی ، درمان یائسگی و عوامل ایجاد آن ، تقویت قوای جنسی بانوان، بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی و بهبود ریزش مو در دوران یائسگی اشاره کرد .

معجون تقویت قوای جنسی آقایان

معجون تقویت قوای جنسی آقایان

یکی دیگر از محصولات حاوی ژل رویال ، معجون تقویت قوای جنسی آقایان است . رویال ژل یک ماده غذایی کاملا طبیعی است که می تواند به راحتی مشکلات قوای جنسی آقایان را درمان کند . ژل رویال سرشار از انرژی است و اگر شما دنبال راهی برای تقویت قوای جنسی خود هستید می توانید برای خرید معجون تقویت قوای جنسی آقایان اقدام کنید و با مصرف آن مشکلات جنسی خود را به راحتی درمان نمایید . از مهمترین خواص معجون تقویت قوای جنسی آقایان می توان افزایش میل جنسی ، درمان نعوظ در مردان و درمان زود انزالی آقایان را نام برد .

ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی

در واقع ژل رویال به تنهایی در دمای محیط تاریخ انقضای بسیار کمی دارد و پس از چند ساعت خاصیت خود را به کل از دست می دهد . برای نگهداری از ژل رویال و بالا بردن تاریخ انقضای آن باید رویال ژل را در یخچال نگهداری کنید یا آن را با عسل طبیعی ترکیب کنید . در فروشگاه کندوک رویال ژل با عسل آویشن ترکیب می شود و برای طولانی مدت میتوانید آن را نگهدارید بدون اینکه خاصیت خود را از دست بدهد . از خواص مهم ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی می توان به بهبود مشکلات روحی ، بهبود مشکلات قوای جنسی و رفع طبع سرد اشاره کرد .

خواص ژل رویال

ژل رویال یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین محصولات زنبور عسل است . برای سلامتی بدن بسیار مفید است و دارای خواص بسیار زیادی می باشد . اگر خواهان خرید ژل رویال اصل و اورجینال هستید، ما به شما کندوک را پیشنهاد می کنیم . در ادامه به چند خواص درمانی رویال ژل می پردازیم .

سیستم عصبی را تقویت می کند .

ژل رویال در تحریک سیستم عصبی مرکزی و محیطی بسیار موثر است. این ماده همچنین عاملی برای فعال شدن مجدد سلول‌های بنیادین عصبی در مغز افراد بالغ است. بیماران مبتلا به پارکینسون و آلزایمر می توانند با مصرف مرتب رویال ژل بهبود یابند .

کاهش ریسک بیماری های قلبی و عروقی

ژل رویال باعث اثرات حفاظتی از قلب می‌شود و تاثیرات چشمگیری بر روی پارامتر‌های خونی مانند کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون دارد. تحقیقات اخیر نشان می دهند که دسته ای از بیماران مشکلات آنژیت صدری یا همان درد قفسه سینه داشته اند با مصرف مراتب رویال ژل برای چند هفته، توانسته اند کاملا بهبود یابند.

تنظیم فشار خون

یکی از مهمترین خواص ژل رویال کاهش فشار خون است که از قلب و سیستم گردش خون شما به خوبی محافظت می کند. نتایج مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که پروتئین‌های خاص موجود در رویال ژل باعث شل شدن سلول‌های عضلانی در رگ‌ها و عروق شده و در نتیجه‌ ی فشار خون را کاهش داده است .

ژل رویال و بهبود بعضی از نشانه های یائسگی

یائسگی یکی از بیمارهای شایع زنان است که این بیماری سبب کاهش قابل توجه هورمون خواهد شد که در نتیچه آشفتگی ها و اختلال های مانند اختلال در حافظه افسردگی و اضطراب را پدید می آورد .

طبق تحقیقاتی که انجام شده است می توان گفت که ژل رویال می تواند به کاهش عوارض یائسگی کمک کند .

خاصیت ژل رویال برای دیابت

مطالعه ها بیانگر وجود دارند که نشان می دهند ژل رویال می تواند بعضی نشان های دیابت نوع دو را در مردان و زنان به بهبود آنها کمک کند.

در یک آزمایش بالینی که با افراد راندوم که صورت گرفت، چهل بیمار مبتلا به دیابت نوع ۲ مکلف به خوردن روزانه ۳ گرم ژل رویال یا اینکه یک عدد قرص پلاسیبو (بی اثر و تلقینی) به صورت ناشتا شدند .

با توجه به اینکه تاثیرات فوری وجود نداشت و مطالعه های زیادی در این زمینه نیا است، تغییراتی در درجه گلوکز خون صورت گرفت که می تواند برای دیابت نوع ۲ موثر واقع شود. یعنی اینکه ژل رویال می تواند درمان طبیعی برای دیابت به حساب بیاید.

خواص ناب ژل رویال برای مردان

طبق پژوهش های که در یکی از دانشگاه های ایران ( دانشگاه مشهد ) بر روی خواص ژل رویال برای ناباروی مردان انجام شد ، نشان داده شد که تعداد مردانی که از ژل رویال استفاده کرده اند اسپرم های آنها از نظر تعداد و قدرت نسبت به افرادی که از این ماده طبیعی استفاده نکردند، بیشتر بوده است .

علاوه بر این مطالعات نشان داده که ژل رویال موجب زیاد شدن تعداد اسپرم ، بلوغ و تحرک و سطح تستوسترون پلاسما خواهد شد. همچنین از طرفی موجب کاهش آسیب به DNA خواهد که می تواند به این دلیل باشد که این ماده طبیعی حاوی پروتئین ، قند ها و لیپید ها و ویتامین ها و اسید آمنیه آزاد می‌‌باشد.

تقویت سیستم ایمنی بدن | خرید ژل رویال

طبق نتایجی که از آزمایشی در سال ۲۰۰۱ از مجله به نام International Immunopharmacology به انتشار رسیده است ژل رویال می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند . در این آزمایش نشان می دهد ، واکنش هیستامین به آلرژن ها سریعا سرکوب شد و نشان می دهد که ممکن است این ماده طبیعی بتواند به کاهش نشانه های آلرژی فصلی کمک کند. اما با این وجود ، هنوز پژوهش های زیادی برای تأیید خاصیت ضد حساسیت ژل رویال نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =