مقالات

بیشتر در مورد معجون تقویت قوای جنسی خانم ها بدانید !

در این مطلب از کندوک قصد داریم در مورد یکی از معجون های کندوک بپردازیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم و بدانیم که در این معجون ها  چه ترکیباتی وجود دارند و همچنین این ترکیبات از چه فوایدی برخودار هستند. معجون های تقویت قوای جنسی خانم های کندوک یکی از محصولات پروفروش این سایت هستند که توانسته اند جواب دهی خوبی داشته باشند و اغلب افرادی که از این محصولات استفاده کرده اند از این محصولات راضی بوده اند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ترکیبات این معجون های تقویت قوای جنسی خانم ها آشنا کنیم و بدانید که در این محجون ها از چه ترکیباتی استفاده شده است و از چه فوایدی برخوردار هستند. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد معجون تقویت قوای جنسی خانم ها بدانید .

بررسی معجون های تقویت قوای جنسی آقایان کندوک از نظر عسل

همانطور که می دانید در کندوک محصولات تقویت قوای جنسی زیادی موجود هستند که یکی از این آنها معجون تقویت قوای جنسی خان ها است . اما این معجون از چه نوع عسل استفاده شده است و خواص های این نوع عسل چیست ؟

معجون تقویت قوای جنسی خان ها یکی از این محصولات است که در تهیه آن از عسل رازیانه استفاده شده است . عسل رازیانه یکی از عسل های تگ است که از فواید زیادی برخودار است . البته این مورد را اضافه کنیم که ما در مطلب جداگانه به خواص عسل رازیانه پرداخته ایم و خواص های آن را تعریف کرده ایم که شما می توانید به آن مراجعه کنید. البته در ادامه به چند تا از خواص این عسل خواهیم پرداخت .  اما در قبل از آنکه به خواص این عسل بپردازیم کمی در مورد این عسل به بحث خواهیم پرداخت .

اغلب ما تا به امروز امکان دارد تنها بذر رازیانه را دیده باشیم ، ولی باید بدانید گیاه رازیانه از گل‌های زرد و بسیار زیبایی برخوردار است که مملو از گرده و شهد می باشند و به همین دلیل نزد زنبورعسل ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بسیاری از زنبورداران برای تولید این نوع عسل، کندوها را در میان مزارعی که گیاه رازیانه کاشته شده، قرار می‌دهند و در نتیجه شهد رازیانه توسط زنبورعسل در داخل کندو، به عسل رازیانه طبیعی تبدیل می‌شود.

زمانی که زنبورها فقط از گل‌های رازیانه تغذیه و از شهد این گل استفاده کنند، نوع عسلی که تولید می‌کنند ، اغلب با نام عسل تک گل رازیانه شناخته خواهد شد. در کل در این مرحله زنبورداران به گل‌هایی که زنبورها به سراغ آنها خواهد رفت، بیشتر دقت خواهند کرد.

در صورتی که بیشتر این گل‌هایی که زنبور عسل از آن تغذیه خواهند کرد، گل رازیانه باشد، عسلی که پس از فاصله یک تا دو روز پس از شمام شدن شهد برداشت شود با نام آن عسل شناخته خواهد شد و جنبه دارویی و درمانی خاصی خواهد داشت. رنگ عسل رازیانه به رنگ عقیق نزدیک می باشد و معمولا برداشت عسل رازیانه از این گیاه در اوایل مهرماه و در سال دوم و سوم، در اوایل شهریور قابل برداشت می باشند.

اما خواص عسل رازیانه عبارتند از کاهش علائم یائسگی، پیشگیری از سرطان رحم، سبب کاهش وزن می‌شود، ضدعفونی کننده قوی و کمک به دستگاه گوارش ، تقویت سیستم ایمنی بدن و موارد دیگر.

وجود ژل رویال در این معجون

ژل رویال یکی دیگر از ترکیبات موجود در این محصول می باشد . ژل رویال یکی از مهمترین محصولات زنبور عسل به حساب می آید . این محصول از نظر زیبایی ، درمان و تقویتی از خواص بی نظیری برخودار است که در ادامه به چند تا از خواص آن خواهیم پرداخت . از خواص ژل رویال می توان به درمان ناباروی خانم ها، تنظیم فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود بعضی از نشانه های یائسگی و موارد دیگر . این را در نظر داشته باشید این موارد فقط تعدادی از خواص ژل رویال است.

همانطور که در توضیحات این محعجون هم اشاره کردیم ژل رویال حاوی یک ماده فوق العاده تاثیر گذار برای خانم ها می باشد و می تواند برخی از مشکلات خانم ها را درمان کند . ژل رویال دارای یک ماده بینظیر برای خانوم ها می باشد و می تواند یک تنه بسیاری از مشکلات خانوم ها را در دوران یائسگی درمان کند .

ترکیبات دیگر معجون تقویت قوای جنسی

علاوه بر اینکه در این معجون عسل رازیانه و ژل رویال وجود دارد ترکیبات دیگر همچون جینسینگ سفید اصل کره ای و میکس سه نوع ادویه هندی بالا برنده ی میل جنسی در این معجون ترکیب شده اند . هر کدام از این ترکیبات به نوبت خود دارای خواص قابل توجهی هستند که می توانند به تقویت قوای جنسی خانم ها کمک کند . همانطور که در توضیحات این معجون هم بیان کردیم این معجون باعث افزایش میل جنسی خانم ها ، درمان یائسگی و جلوگیری از آن و تقویت قوای جنسی بانوان ، بهبود ریزش مو در دوران یائسگی مفید باشد . اگر می خواهید بیشتر در مورد خواص این معجون بدانید می توانید به محصول معجون تقویت قوای جنسی خانم ها مراجعه کنید و در آنجا در بخش توضیحات بیشتر در مورد این معجون بدانید . البته موارد خودداری از مصرف این معجون وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت .

ترکیب تقویت کننده ی جنسی خانم ها

چه افرادی نباید از این محصول استفاده کنند ؟

افرادی که قرص های ضد افسردگی استفاده و مصرف خواهند کرد .

بیماران دیابتی که انسولین مصرف خواهند کرد .

افرادی که از قرص برای درمان پروستات استفاده خواهند کرد .

برای افرادی که اعتیاد دارند ( مواد مخدر تریاک مصرف خواهند کرد ). به این نکته توجه داشته باشید که افرادی که از ترک اعتیاد آنها کمتر از یکسال گذشته است هم مناسب نیست چون کبد این افراد به شدت ضربه دیده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =